"SAYFA" KATEGORİSİ ALTINDA; DIY, GERİ DÖNÜSÜM, ESKİ YENİLEME, ÖRGÜ,TAKI, BOYA İSLERİ VE OBJEKTİFİMDEN BÖLÜMLERİNDEKİ PAYLASIMLARIM TAMAMEN BANA AİT OLUP,KENDİ CALISMALARIMDIR...

.

.
.

31 Mart 2013 Pazar

KAKTÜSÜM ÇİÇEK AÇTI



 Sanırım dört yıl oldu kaktüsümü alalı ve evimde zaten 3 tane cicegim mevcut birisi anneler gününde oglumdan Krizantem digeri arkadasımdan Aloevera biride bu kendime aldıgım minicik kaktüsüm gecen sene bir degisim gecirmisti ama bu yıl üstüste 3 kez cicek actı nasıl mutlu oldum anlatamam o yüzden herkesle paylasmak istedim (en sagdaki aldıgımda üzerindeki yapay cicek)



1 yorum:

  1. ben tam bir kaktüs delsiyim ve bana cok anlamlı geliyorlar. baktığın dikenden çok sey söylüyorlar bana . hele birde çiçek açınca .....mükemmel.

    YanıtlaSil

HOSGELDİNİZ :)

Yorumlarınız benim için çok önemlidir. Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.