. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: DUŞ PERDE HALKALARI İLE KOLYELİK

23 Ocak 2013 Çarşamba

DUŞ PERDE HALKALARI İLE KOLYELİK





Gecen sene meyve kutusundan uzun ve karısmaması, birbirine dolasmaması gereken kolyelerime dolap yapmıstım 






Evime tasındıktan sonra o kutuya yatak odamda uygun bir yer bulamadım ve onu ayakkabılıga dönüştürdüm















Yatak odamda tuvalet masamı yerlestirdigim kısımda resimdede görüldügü üzere bir bosluk kaldı orayı acıkta bırakamayacagımdan önce oraya semsiyelik yaptım (ayrıntıları daha sonra) aynanın bosta kalan ic kısmına ise buldugum bir boruyu kumas ile kapladım ve eski dus perdemden cıkan halkaları üzerine sıcak slikon ile yapıstırdım

aynanın ic ve dıs dokusuna zarar vermemek icinde yine halkalarla askılıgı monteledim






3 yorum:

  1. Merhaba.
    Ne güzel bir proje olmuş :)
    Bendeki halkalar peçete yüzükleri olmak için bekliyor ama bu da çok hoş.
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. akıllıca...beğendim...artıladım...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir düşünce..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.