. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ARABA PASPASINDAN

11 Ağustos 2012 Cumartesi

ARABA PASPASINDAN

 Daha önce bahsetmistim sizlere; eşim arabamız icin aldıgı paspasları kücük bulunca atmaya kalkmıstı ve bende el koymustum...Bir süredir bununla ugrastım kestim yapıstırdım sonrasında evde artan tüm yünlerimi topladım hepsinden kocaman bir yumak yaptım ve motifler hazırladım cevrelerini sakallı ip ile ördüm 



 Bu aşamada Nalan'ım el attı motiflerime ona buradan sonsuz TEŞEKKÜRLERİMLE...Motifler onun sayesinde bu kadar düzgün ve güzeller





5 yorum:

  1. ne kadar hoş olmuş hiç akla gelmezdi çok beğendim elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. HARİKA BİR FİKİR. ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
  3. Ne değişik bir geri dönüşüm fikri
    İlk defa araba paspaslarını da değerlendiren duydum
    Üstelikte çok güzel olmuş
    Ellerinize sağlık
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. süpersiniz valla,mükemmel bir değerlendirme olmuş,hayran kaldım fikre...

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.