. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: AMERİKAN SERVİSDEN TABLOYA DÖNÜŞÜM

29 Ocak 2012 Pazar

AMERİKAN SERVİSDEN TABLOYA DÖNÜŞÜM






 MARKETTE GEZERKEN GÖRDÜM BU AMERİKAN SERVİSİ 3BOYUTLU BAYILDIM HEMEN ALDIM KAFAMDAKİ DÜŞÜNCEM TABLO YAPMAKDI 




ALTINA KÖPÜK TAKVİYESİ YAPIP OĞLUMUN PC MASASINDAN KOPAN BİR RAFINI ZEMİN YAPTIM
SARI-LACİ SPREY BOYALARLA RENKLENDİRDİM 
ÇERÇEVE OLARAKTA BEYAZ 
NAYLON İPLİĞİ DÖRT KAT BÜKÜP KORDON HALİNE GETİRİP ONUDA BOYADIM

EN SON TAMAMLAYICI OLARAKDA ARKADASIMDAN HATIRA NİKAH ŞEKERİ DENİZ YILDIZINI TABLOMUN KÖŞESİNE YAPISTIRDIM 
ŞİMDİ MUTFAKTA 3BOYUTLU BİR TABLOM VAR

5 yorum:

  1. Hayal gücü bu işte :)
    Bir amerikan servisi görüp, bir tablo haline getirmek, hem de böylesine güzel, herkesin harcı değil yani :)

    YanıtlaSil
  2. vaaavvv,v batıldım banucaya katılıyor2um .....:)))))

    YanıtlaSil
  3. Banuca, Çabam ve Güneş begenileriniz beni cok mutlu etti tesekkürler İYİKİ VARSINIZ...

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik canim.Mukkemmel bir calisma ve bizler icin ornek....

    YanıtlaSil


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.