. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: Degaje Kazak Yakasından Chıc Bir Canta Dönüsümü

12 Mart 2009 Perşembe

Degaje Kazak Yakasından Chıc Bir Canta Dönüsümü





Degaje ve oldukca dik olan kazagımın yakasını dikkatlice cıkarıp, uzunlamasına ortadan ikiye katladıktan sonra kenarlardan tıg isi yaparak yanları kapattım. Uzunca bir sap ördüm. Canta üzerinen basit nakıs tarzı cicek denemeleri yaptım. Hos birsey oldu. Cok severek kullanıyorum dogrusu. Kazagın kestigim kısımlarını yine tıg isi basit bir tarz ile cevreledim. Kol ve etek ucunada aynı islemi uyguladım. Beden kısmınada cicek dalı isledim. Yaparken zevk aldım, keyifle giyiyorum. 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.